Dags att fixa iordning sig!

Om 1½ timme kommer Nattan och hämtar oss för att åka till Johanna. Mina naglar har precis torkat och jag sitter fortfarande här i pyamas. Har inte varit ute en sekund idag, illa! Men det tog en timma att byta vatten hos firrarna, de fick sig en rejäl storstädning. Efter det kom Rickard hem och då käkade vi, sen var det reprisen av Svenska Hollywoodfruar och så var det dags att lacka nailsen. Ricke fick välja färg idag så det blev mitt nya oranga lack som jag inte testat innan. Blev helt ok!
Nu ligger fanskapet och sover i soffan så jag får sysselsätta mig med att sitta här lite innan jag väcker honom. Kanske borde jag ge honom en supriseväckning? Hade han inte legat i den nya soffan hade jag kunnat hälla vatten på honom. hmm, jag får fundera ut något! Så lätt kommer han inte undan!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanskapet haha typist chief!

Postat av: Anonym

fanskapet haha typist chief!

2009-09-27 @ 14:11:38
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback