gråta är allt bra härligt ibland.

Jag gråter extremt mycket. Minst en gång om dagen. Ibland mycket mer. Jag tror att jag är överkänslig.
Berättar jag om en sak som gjorde mig glad börjar jag gråta, ser jag några kramas på en flygplats börjar jag gråta och tänker jag på något sorgligt börjar jag gråta.
På Frida och Pauls bröllop i sommras grät jag konstant. Från att Frida kom gående tills jag gick och la mig i princip.
Men störst chans för mig att gråta är när jag kollar på tv. Det kvittar vad jag kollar på, jag gråter ändå. Program med lyckliga slut är ju självklart en favorit. Extreme home makeover, Spårlöst förvunnen, etc. Men även simpla program som vänner, halv åtta hos mig och scrubs får mig att lätta på tårarna.

Idag har jag nog gråtit för hela veckan. Om ni kollade på Oprah vet ni vad jag snackar om. Det handlade om folk som fick sina önskningar uppfyllda. Jesus Christ! Jag fick tillslut ta på mig dykarutrustning för att kunna andas i det tårfyllda rummet.

Nu har jag torkat mitt stackars ansiket och är redor för nästa program!

Kommentarer
Postat av: J

Japp. Överkänslig.



=)

Postat av: Jenny

Det är ett släktdrag...det vet du!! Därför jag alltid har näsdukar me mig! ;)



I bilen i jugge: "pappeeeeeeer"....haha....mamma va för rolig!! :P

2009-09-24 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback