Lördag

Efter det lasset tacos jag käkade igår kväll trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna känna hunger igen.

Min och Millans tacokväll var väldigt mysig igår. Börjar nästan bli en tradition ;) Jag åt så mycket att misstänkte att jag aldrig skulle kunna känna hunger igen. Men nu har jag varit vaken några timmar och tror nog att det är dags för frukost. Magen kurrar sådär härligt!
Rickard åkte in till Halmstad vid nio för att träna så jag får äta själv idag. På helgerna brukar vi annars ha en stor frukost med kokta ägg, mackor, juice och allt annat men nu får jag börja vänja mig vid att äta själv även på helgerna.
Jag ska försöka hinna duscha, lacka naglarna och byta vatten hos firrarna innan han kommer hem för då ska vi baka kanelbullar. Jag antar att det blir en film och kanelbullefika i soffan efter det för att ladda inför jojjos bday party ikväll. Ska bli så skoj att festa till det lite eftersom det händer sällan i mitt liv. Superkul också att Rickard kan följa med också. De flesta gångerna brukar han ha match eller träning dagen efter så jag har fått gå själv eller så har ingen av oss kunnat dricka något för jag har varit tvungen att köra. Ikväll blir det ändring på det :)

Dags att sätta igång dagen. Ska försöka komma ihåg att ta bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack för igår :) jag tycker verligen att de ska bli en tradition med våra tacokvällar <3

2009-09-27 @ 01:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback