trevlig dag i järanäs :)

Det enda som återstår på dagens lista är att slappa i soffan. Det ska göras framför idol tillsammans med Rickard och ett lass mos & firrepinnar :)

Jag åkte till Johanna idag på förmiddagen och stannade till tre. Vi började prata om att Desperate Housewifes nya säsong börjar på tisdag nästa vecka och var nyfikna på vem Mike gifter sig mig. Då kom jag på den galanta iden att vi skulle kolla på en sida där man kan se program direkt när de släpps i usa och vipps så visste vi vem han skulle gifta sig med. Det kommer nog bli en rikitgt bra DH season 6! Annars gick vi en runda med hennes labbe Texas och pratade om dittan och dattan. Hon introducerade mig även för Gossip girl. Kanske man ska köpa in de första säsongerna och har ett maraton?

När Ricke kom hem från jobbet satte vi igång med vårt bullbak. Oj, så goda de blev! Lite mjölk och nybakade bullar slår mycket ska jag tala om!

Nu måste jag ta och hjälpa till med maten!

update
helvete! Det gick inge bra när jag skulle hjälpa till med maten. Tänkte skära potatisarna så de skulle koka snabbare men jag skar av mitt finger och halva nageln istället.. okej, inte helt av. men nästan! det gjorde allefall ont!

Texisgubben
 

Bullbakning
 
  

Köksskada (varning för starka bilder!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback