En lektion kvar!

Nu sitter jag här i lärarnas datasal och väntar på att min sista lektion ska börja. Har haft två matte och två fysiklektioner redan. Matten och den ena fysiklektionen gick superbra med sista fysiken var riktigt svår. Jag förstod knappt själv vad det var jag skulle lära ut men det gick nog bra tillslut.
Nu har jag en mattelektion kvar och sen är det slut för denna dagen.

Kan inte bestämma mig för om jag vill åka till gekås eller ej i eftermiddag. Jag vill ju inte riskera att missa IDOL som börjar idag. Jag kommer vara en idolnörd detta året med, precis som alla andra år!

Nej, nu ska jag kila upp och lära de små 8orna både det ena och det andra om multiplikationstabellen och diverse mattesaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback