Family time

Igår var det dags för lite quality time med familjen. Jenny var hemma i Hylte så hon, jag, mamma och pappa passade på att åka en sväng till IKEA. Jag köpt ljusstakarna som jag visade i ett tidigare inlägg, de är så fina i fönstret nu. Köpte även en korg som vi ställt på tvättmaskingen (innan låg alla saker huller om buller där), nytt duschdraperi, förvaringslådor som jag har ställde uppe i garderoben. Slängde i alla mina sommarkläder i dem så nu får jag allefall plats med lite mer i garderoben. Det jag mest av allt behövde var galgar men de var tyvärr slut för tillfället. Jag är extremt pedant på sånna saker. Alla galgar måste se exakt likadana ut. Jag får helt enkelt inte köpa mer kläder innan jag har köpt lite mer galgar!
Så om någon ska till ikea snart, säg gärna till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback