Myskväll med Millan

Nu orkar mina ögon snart inte vara öppna längre. Klockan börjar närma sig tre och jag kom hem från Millan för ca en timme sedan. Vi har haft en riktigt rolig kväll hemma hos henne. Käkat tacos och pratat massa minnen. När jag gick i 9an bodde jag hemma hos Millans familj varje helg i 9 månader, jisses vilka tider det var ;)
Vi umgicks verkligen hur mycket som helst. Sen slutade vi träffas. Efter ett tag satt vi fast i varandra igen och så har det hållt på lite titt som tätt. Så det gör inte så mycket om vi inte ses på ett tag för vi hittar alltid tillbaka till varandra igen :) 

Tidigare idag var åkte jag och Rickard inne i stan med famlijen Örnstedt. Hann träffa mormor en snabbis eftersom hon var påväg till Helsingborg från Tjörn och sen blev det en liten runda i city. Kom hem med två tröjor annars var utbudet inget som föll mig i smaken. Jag väntar fortfarande på de varma höstklänningarna!

Nej, nu ska jag försöka somna innan Rickard kommer hem. Han har varit inne i stan och festat loss med laget.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skoj att ses idag!! Önskar vi kunde ses oftare!! <3

2009-09-06 @ 04:05:34
Postat av: Emilia

Tack för en underbar kväll :) så la du in en bild på en katt;)

2009-09-06 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback