Tisdag

Jag är fortfarande hur trött som helst efter resan men idag fick jag gå upp och jobba igen. Har varit hemkunskapslärare idag. Skoj men man blir så himla trött. Det kokar över där, bränner fast där, för mycket mjöl där etc!!!
Kom hem för en timme sedan och nu ska jag och Rickard gå neråt och handla lite god mat så att man kanske blir lite piggare (eller ännu tröttare om jag känner mig själv rätt!)

Det blir fläskfileé, klyftpotatis och beasås till idol idag. Smaskens!

Lägger nog inte upp bilderna från resan idag men antagligen imorgon för då slutar jag tidigare!
So long!

update.
Det var riktigt härligt att gå en runda ner till samhället. Rickard fick snällt bära den tyngsta kassen hem så jag inte skulle sura :) Änsålänge är jag pigg men gissar på att jag kommer vara halvt slocknad när jag sätter mig i soffan sen!
Nu sitter jag här och väntar på att mannen ska laga klart maten till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback