måndag

Bilen blev som ny efter min storstädning idag. Och när jag ändå var igång fortsatte jag att städa där hemma åt mamma & pappa. Dock blev jag lite besviken under min hemvistelse. Förra veckan framkallade jag tre stora bilder från Thailand som jag och Rickard ska sätta upp här hemma och jag trodde att de skulle komma idag, men icke! Hoppas de kommer imorgon istället.
När mamma slutade jobbet gick vi till gymmet och tränade en timme. Jag hoppas att det inte var en engångshändelse utan att jag kanske lyckas gå dit två eller tre gånger till detta året!

Imorgon ska jag vara mattelärare och efter jobbet kanske jag och Ricke åker till Gekås. Jag såg ett par gulliga julgardiner sist vi var där som jag är lite sugen på att köpa. Vi funderade först på att åka till ikea men det blir lite knappt med tid så vi får ta det någon annan vecka. Nu när det blir mörkare och mörkare blir man så sugen på att göra det mer mysigt här inne.

Dessa ljusstakar ska vi köpa på ikea och ha i fönstret i tvrummet. Man kan både ha dem där nu och sen i jul istället för adventsljusstake. Mysigt!
Nu kom mannen hem så jag ska vara lite social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback