Tisdag

Helgen har varit mycket härlig men den gick väldigt snabbt. Rickards föräldrar kom hit i fredags och sen har det varit full rulle tills i söndags. I lördagskväll var hans familj hemma hos oss på middag. Kul att våra familjer går så bra ihop! På söndagen var jag, Rickard, hans mamma Carina och Pappa ute i skogen i 4 timmar för att plocka svamp och blåbär. Så det blev en svampmacka och blåbärspaj till kvällsmat :)

Idag har jag jobbat och ska göra detsamma imorgon. Är tacksam för varje dag jag slipper vara arbetslös. Eller egentligen gillar jag att inte ha något att göra men det blir lite tråkigt i längden så det är bra att man kan jobba lite då och då :)

Nu kom Rickard precis innanför dörren från träningen så vi ska försöka sätta ihop ett fotoalbum från Thailand. Har köpt ett sånt fint med svarta sidor där man klistrar in bilderna.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback