Onsdag

Jisses vad trött jag var idag efter jobbet. Det är bra drag i 6åringar kan jag lova :)
Jag slapp allefall laga middag idag och blev istället serverad lax och pasta på soffan av min hubby. Vi somnade båda två efter maten men efter bara nån timme ringde klockan och då var det dags för Rickard att bege sig till träningen.
Efter han gått försökte jag somna om och precis när jag slumrade till ringde det på dörren. Fan! Trodde att det var någon i hans lag som hade glömt shorts och kom hit för att låna men istället står det två Jehovas vittne utanför dörren när jag öppnar. Där står jag, helt yrvaken i pyamas och förklarar tre gånger snällt att jag inte är intresserad. Shit hur svårt ska det vara att förstå? Vill jag bli ett vittne till Jehovas så söker väl jag upp dem? Jag sitter väl inte inne och väntar på att de ska komma och knacka på min dörr!?

Nu ska jag fortsätta att kolla på dokumentären om President Obama och Vita huset som har varit riktgt bra so far och hoppas att Rickards träning blir lite kortare idag. Inte ens jag hade pallat 3 timmars träning ;)

Kommentarer
Postat av: JO

hahah inte ens du hade pallat tre timmars träning=)

2009-09-04 @ 08:56:50
Postat av: Josse

Haha jullan, du e för go!! Hur är det annars hemma i hylte/halmstad??

2009-09-04 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback