1 April

Change of plans! Det blir inget GBG för våran del. Ricki börjar känna sig krasslig och då är det inte passande att vara iväg på tävling i två dagar. Istället kommer vi nog bara vara hemma fredag och lördag. Det är ju äggaspelen hela dagen imorgon så vi kommer antagligen vara där ganska mycket och titta.

Idag hade jag min sista arbetsdag på Örnaskolan för att tag framåt. Nästa vecka är det påsklov och veckan därefter och fyra veckor framåt kommer jag vara på Elias Fries. Skönt med lite byte ibland.. men mest skönt att det är lov nu. Jag kommer njuta av varenda sekund som jag kan sova ut!

Nu ska jag snart börja förbererda inför kvällens mat. Hampus kommer till oss ikväll för att kolla på film och ha det trevligt och då hade jag tänkt bjuda på bandspagetti med fläskfilee gryta i senapssås :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe stackars unge att bli alkohol förgiftad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback