Madde och Jonas bryter förlovningen!



Kanske inte så oväntat, men nu är det bekräftat att Prinsessan Madeleine och Jonas bryter sin förlovning! Jag antar att Kung Calle har ett litet finger i beslutet och tycker det är helt rätt de går skilda vägar.
Det otrogna svinet förtjänar inte våran fina Sessa! Go Madde!

Nu kan vi istället glädjas åt Victoria och Daniels kommande bröllop. Jag kommer sitta spikad framför tvn den 19 juni. Kommer kanske dra på mig min gamla balklänning så man kommer lite i stämning? Det ska jag allt göra!

Kommentarer
Postat av: Jo

Asså jag tycker de va synd de bröt förlovningen, du vet jag vill ju alltid att alla par ska hålla förevigt. Men de går ju inte=)

Men hade jag inte jobbat den dagen som bröllopet är så hade jag med dragit på mig balklänning högklackat och beställt en bröllops tårta, de har jag faktiskt hört tant gäng som gjort.

Love

2010-04-24 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback