Roxette den 14 Augusti

Woho, min födelsedags-syssla är spikad! Den 14 Augusti kommer jag, Jenny och Rickard befinna oss på Anderstorps Raceway för att se Roxette live!
Jag har alltid varit ett stort fan av dem så jag ser verkligen fram emot min födelsedag detta året. Första och enda gången jag sett Roxette live tidigare var för massa år sedan, jag tror det var när de senast spelade i Sverige, för 9år sedan, då var hela min familj på deras konsert i Globen. Fråga mig inte hur, men av någon anledningen stod vi allra längst fram vid scenen!

Denna gången spelare det inte så stor roll vart jag står, bara jag inte har Rickard framför mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhhh va kul ja vill också!!! ska de ha turne??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback