The best day of my life ;)

Jag är så himla stolt över mig själv just nu! Efter lite knepande och knåpande igår kväll hade jag tillslut satt ihop min allra första egna recept. Jag visste att jag ville göra någon typ av kasslergratäng som man kunde servera tillsammans med bandspagetti.

Så idag efter jobbet åkte jag inom ICA och handlade med mig alla de ingredienserna jag skulle behöva till min nyfunna rätt... och efter en timmes kockande var äntligen Julias Utsökta Kasslergratäng färdig att smakas.
Det enda jag kan säga är Oh My Freaking GOD! Det var helt ärligt bland det bästa jag någonsin har ätit (och då kan jag tala om att jag har ätit mycket i mina dar!) Jag tycker oftast att det jag lagar är gott men detta var verkligen något utöver det vanliga!
När även Rickard sa att detta är hans nya favoriträtt visste jag att det var en hit!

Receptet kommer jag självklart inte ge ut för jag vill ju ha min egna rätt hemlig. Vill någon därimot komma hit på middag så kan jag lova att bjuda på Julias Utsökta Kasslergratäng!


Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar redan tills jag får smaka!!!!!!!!! det vattnas i munnen ojss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback