Inte visste jag att liljor doftar så gott!

Denna veckan har varit så otroligt intensiv och långsam. Jag har varit i säng redan klockan 21.00 varje kväll, då har jag ändå pinat de sista två timmarna genom att försöka hålla ögonen öppna.
Vissa ljuspunkter har det dock funnits - Inför Eurovision Song Contest och Familjen Bernadotte har båda börjat visas denna veckan. Så nu kommer jag sitta bänkad framför tvn varje tisdag och torsdag i några veckor framöver!
Men det bästa på hela veckan var i tisdags. När jag kom hem från jobbet hade Rickard varit nere i blomsteraffären och köpt otroligt vacka liljor till mig! Inte bara det.. han hade även lagat en middag. Du gör mig så glad Lille Ricki!

Igår när jag kom hem från jobbet tänkte vi först gå till gymmet en timme, men eftesom det var soligt och varm passade vi på att ta en tripp ner till ica. På vägen hem stannade jag och plockade lite vitsipper som nu pryder matbordet i köket.

Idag har jag varit hemma och storstädat lägenheten. Nu är det skinande rent överallt, men varför ser det ut som hell en dag senare?
Vi hade egentligen tänkt grilla när Rickard kommer hem från jobbet men eftersom det regnar ute så är det nog ingen bra idé. Jag har dock redan köpt all maten så det kanske blir att jag steker köttet istället. Det är inte alls samma sak med stekt kött som grillat men what the heck, det får funka.
Efter maten styr vi kosan in till Halmstad för en sleepover hos min syster Jenny. Hon ska ut och festa ikväll, vi därimot stannar nog bara hemma och tittar på en bra film.

Nu ska jag börja njuta av helgen och kolla på ett nytt Desperate Housewife avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback