Påsken är över!

Påsken är över jag jag har omedvetet hållt mig borta från bloggen i några dagar. Ända sedan i torsdags har det varit full rulle så jag har helt enkelt haft tankarna på annat håll. Istället för att berätta vad vi gjort i helgen lägger jag istället upp några få bilder!
  
   

Nu ska jag istället njuta så mycket som möjligt av mitt påsklov, så att jag känner mig laddad till att börja jobba på måndag igen. Lovets första dag har dock inte varit så slapp. Tvätten har ropat efter att bli ren i några dagar nu så det var på tiden att jag tog tag i det. Hade även tänkt vandra neråt för att handla med så mycket smärta kan jag inte utsätta min kropp för på samma dag. Det får bli imorgon istället!
Ricki kommer snart hem från jobbet och då hade jag tänkt att ha pasta med korvstoganoff (med riktigt stark och god korv) färdigt på bordet.
Jag som är lite huslig av mig brukar även göra en matsedel för varje vecka. Idag har vi ju tisdagen färdig så jag ska nog försöka hitta på goda maträtter till resten av veckan. Kanske detta, detta eller detta receptet? (att jag älskar pasta med rikitgt feta såser är ingen hemlighet!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du e i håret Jull, får nästan lite US flashbacks.... :)

Postat av: Anonym

fin du e i håret Jull, får nästan lite US flashbacks.... :)

2010-04-06 @ 19:38:44
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback