Helg!

Vilket härligt väder vi har haft idag! Jag var ute med barnen i några timmar och njöt. Jag som lider av kronisk trötthet blir mycket piggare av att vara ute. På tal om min trötthet har jag köpte naturläkemedlet Chi San för att se ifall jag lyckas bli piggare. Jag må blir lite piggare med fy i hell vad det smakar skit!! Man har klökningar ett halvt dygn efter man tagit det!

Nu kom jag bort mig lite från denna härliga dag. Ja, det har varit toppenväder och hejohå vad glad man är att det äntligen är helg. Det får firas ikväll med en riktigt god middag och softande i soffan.
Imorgon ska vi utnyttja påskpresenten som vi fick av Rickards föräldrar. Det blir ett bio besök i Halmstad där vi ska se... shit, nu kommer jag inte ihåg vad filmen hette, men det var den nya med Leo DiCaprio.
Om det är fint väder även imorgon har jag planerat in en annan sak för oss men det beror helt på vädret och ifall Jenny kan ställa upp med lite hjälp :) Time will tell!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback