nu kör vi ett ryck fram till oktober :)

Någon uppdatering hann jag tyvärr inte med idag. Fångarna på fortet och lektionsplanering inför veckan tog över all tid.
Det känns ganska skönt att vara tillbaka på jobbet igen efter en riktigt långsemester sedan slutet av maj. Och idag fick jag för första (och antagligen sista) gången i mitt liv vara med på lärarnas bild till skolkartalogen. Jag slängde på mitt bästa smile så nu håller jag bara tummarna för att jag inte blundade på bilden!
Imorgon ska jag försöka ta mig lite tid och lägga upp några av bilderna vi tog i Spanien. Jag ska även visa er vad jag shoppade. Det blev lite av ett impulsköp som gjorde att hela min resebudget sprack som en bomb! Så tyvärr blev det inte mer shopping än det.. men smakar det så kostar det! Det tycker allefall mina nyfunna vänner Dolce & Gabbana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback