Bilder - Gröna Lund

Här börjas 7-kamspen. Sofia gick ut starkt och tog hem första kampen..

Jag började istället med att ta hem en stjärnvinst. 1 spel = 1 vinst. Sen var jag färdigspelad för dagen. Rickard visar även stolt upp sin vinst. Ser ni? Ja, det är ett svärd!

Luftgevär var inte riktigt min gren. Minas den lille linslusen ville visst också vara med på bild. Och då låter vi honom vara det!

Rickard däremot var ett Real Pro när det kom till luftgevär. Han satte alla 5 skotten i mitten och fick därför ett pris..

En sheriffstjärna som matchade hans svärd blev tacken för bra skytte!

Här har Carina äntligen lyckats marklyfta geväret. Hon siktade och sköt.. Synd bara att hon missade måltavlan!

De försökte och försökte och tillslut lyckades även Rickards mamma vinna en stjärnvinst.

Sa jag förresten att det var jag som vann 7-kampen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback