ett halvår i Thailand - ja tack!

Rickard höll med mig om att det var den perfekta biljetten så vi bokade direkt! Jag kan knappt förstå att resan äntligen är bokad. Vi har planerat det i flera månader och försökt spara så mycket pengar vi har kunnat för att ha råd att stanna så i 6 månader.
16 oktober - 29 april. Så länge kommer vi befinna oss i Thailand!
Det kommer bli underbart och jag ska njuta av varje dag. När ni andra sitter här hemma i i kylan kan ni tänka på oss, för då sitter vi antagligen uppe på terassen en ljummen decemberkväll med en drink i handen ;)
Ni undrar kanske vad vi ska göra där i 6 månader? Det gör vi också! Vi har tänkt ta dagarna som de kommer och göra det vi vill göra när vi väl är på plats. Men framförallt kommer vi hjälpa mina föräldrar med uthyrning av deras lägenheter. Vi kommer alltså befinna oss på ön Koh Tao större delen av tiden men även försöka resa runt och besöka nya platser.
För att uppehålla vårt visum måste vi även flyga ur landet. Den resan har vi inte börjat planera ännu men länder som Malaysia & Bali kan vara möjliga resmål. Vi får helt enkelt se!
Vi har sagt upp lägenheten f.o.m. 1 oktober, Rickard har sagt upp sig från jobbet och jag som bara vikarierar på skolan kommer helt enkelt inte jobba mer. 
Nu är det bara till att räkna ner, men först sticker vi till Spanien nästa lördag.. så efter det får nedräkningen börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback