ÄNTLIGEN!!

Äntligen är hela familjen samlad igen!
Vi fick ett sms från Jenny tidigt i morse där hon skrev att deras båt skulle gå en timme tidigare än planerat!
Shit! Vi som hade planaret att fixa några saker innan de kom. De kunde vi bara glömma och fick istället
köra ner till hamnen vid 07.00.
Jag visste redan innan att det skulle bli ett gråtkalas i mina ögon så jag förberedde mig solbrillor! Sagt och
gjort, så fort jag såg pappa stå och vinka på båten började jag gråta!
Det var så himla skönt att få krama om alla och äntligen ha dem på plats!!
Joakim körde ner till Ban's ganska snabbt för att snacka med polarna och de andra slocknade direkt efter
frukosten! Då passade jag och Rickard på att köra iväg och köpa julklappen till mamma och pappa!
Jag visar er senare vad det är de ska få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback