Fan så varmt!

Hallå,
Nu blev det jag som fick ta hand om bloggens tunga axlar när Julia var tvungen göra sig fin inför kvällen!
Idag har det varit en heldag ute i solen på en båt som tog oss runt ön. Det har varit mycket trevligt och roligt att se Koh Tao från ett annat perspektiv. Förra gången jag åkte runt ön så var det ju på en kajak och då var man mer tvungen att försöka hålla takten med paddlarna än njuta av den fina ön. Jag kommer aldrig att hålla en paddel igen i hela mitt liv!
Vi hyrde en longtailbåt med vår nyfunna vänner och det var superkul. Vi stannade och snorklade och det blev en hel del bad. Bilderna lär komma när Julia tar över. Vi hade tyvärr ingen kamera med oss men Johan knäppte någon bild med sin kamera.
Här i värmen flyter allt på som vanligt och ikväll blir det party efter att vi har fyllt kylen med förfriskningar.
Nu har ölen kylts ner och jag måste tyvärr pallra mig till kylen för att svalka mig.
Ha det!
/Rickard

Kommentarer
Postat av: verica

Hejsan!!



Nu tror jag att jag svimmar, det kan väl aldrig vara så att Rickard skriver i bloggen.

Förstår att det är riktigt krisläge då.



Skönt att ni tyckte om turen runt ön. Det är verkligen en fin tur, stannade ni på Mango Bay och åt lunch.

Det brukar vara en fin avslutning på turen innan man kommer till Nayn gui yan.



Låter gott med en kall Singha, spara några till dess att vi kommer ner.



Ha så skoj ikväll.



Kramisar mamma Verica

2010-12-16 @ 16:37:48
Postat av: verica

Hejsan!!



Nu tror jag att jag svimmar, det kan väl aldrig vara så att Rickard skriver i bloggen.

Förstår att det är riktigt krisläge då.



Skönt att ni tyckte om turen runt ön. Det är verkligen en fin tur, stannade ni på Mango Bay och åt lunch.

Det brukar vara en fin avslutning på turen innan man kommer till Nayn gui yan.



Låter gott med en kall Singha, spara några till dess att vi kommer ner.



Ha så skoj ikväll.



Kramisar mamma Verica

2010-12-16 @ 16:38:11
Postat av: Anton

Tycker inte du ska klaga på att det är varmt här behöver man bara ställa ut ölen på balkongen så är den iskall om man kan hitta den igen under all snö :D

Låter som ni har de gött dock. inte sugen på att paddla nedför nissan när ni kommer tillbaka asså :P

2010-12-16 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback