sorg!

Det var egentligen planerat att detta skulle vara att roligt inlägg där jag tänkte berätta om mina nya husdjur! Jag köpte nämligen två vattenskölpaddor igår när jag och Rickard var ute på en liten raggarunda.
Jag älskade dem från första sekund och kunde bara inte lämna dem i "affären". Jag frågade hur mycket det skulle kosta för båda två, ett lite akvarium, vita stenar samt mat. 420 bath var hans bud och jag sa inte emot!
Så idag när jag och Rickard kom hem från lunchen såg jag att den ena sköldpaddan var död :( Jag misstänkt sedan igår att den inte var riktigt frisk då den flöt på ytan ibland. Har googlat massor om det och det verkar som den stackaren hade lunginflammation.
Nu har jag bara en sköldpadda kvar och den ska jag ge all min kärlek till så den inte dör!
Och jag tänkte be alla er läsare om hjälp. Vad ska min sköldpadda heta???

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu fick jag nästan lite ångest över att jag här om dagen satt å skrattade när ni visade sköldpaddorna och hoppades att dom inte skulle gå samma väg som era fiskar.



<3

2010-12-10 @ 13:08:34
Postat av: fia.

åh kenneth, din lilla djurvän!

den ska självklart heta KENNETH!



nu har jag och ida bokat thailand, är ni hemma den 7 mars-21 mars ? vi flyger till bangkok så utgår vi därifrån, kan vi styra ihop något kul ? :) kram!

Postat av: verica

Tjena Jullan!!!



Det finns väl bara ett bra namn på en sköldpadda " SKALMAN" dvs om det är en kille förstås.



Kram morsan

2010-12-10 @ 20:24:20
Postat av: Sara

Tycker den helt klart ska heta Sascha :)

2010-12-12 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback