värsta dagen i mitt liv!!!!

Jag är förkorssad, livet är förstört och döden är kommen. Det är värre än ni tror! Min dator är paj. Stendöd! Jag fattar inte vad som har hänt. I morse var det inga som helst problem men den och sen helt plötsligt så slutade den att ladda batteriet. Jag trodde först att vi hade strömavbrott men så var inte fallet.
Jag vet inte om det är fel på min strömkabel eller om det är själva batteriet i datorn som är sönder.

I vilket fall som helst så är det skandal. Har man betalat 15000kr för en dator så räknar man inte med att den ska sluta fungera imon ett halvår. Jag har skickat ett mail till Apple som hoppas ska hjälpa mig. Det är inte så lätt att lösa problemet själv när man sitter på en ö i Thailand.

Har läst på några forum om folk som haft samma problem och i princip alla har varit tvugna att skicka tillbaka sin dator för att lösa problemet. Något som inte går att fixa på bara någon minut härifrån. 
Jag klara mig inte utan min dator, så enkelt är det. Fan också!
Tacka gudarna att vi har två datorer här hemma. But once you go Mac - you'll never go back! PC är inte samma. Så är det bara!

Varför ska det vara så orättvist? Min dator som alltid är så snäll och snabb. Den förtjänar inte detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback