weekend!

Godmorgon!

Visst är det underbart att vakna till solsken! Man blir på bra humör direkt.. åtminstone tills man kommer ner och ser sin döda dator!

Rickard är på gymmet nu, han köpte ett 3-månaders kort på Koh Taos enda gym för någon vecka sen och sedan dess har han varit där varannan dag! Duktigt!
Som ni vet jag inte inget vidare fan va träning så jag håller mig hemma, äter rostade mackor med nutella på och tittar på torsdagens avsnitt av Halv 8 hos mig.

Idag ska jag springa runt och jaga lite folk. Jag behöver en gubbe som kan såga ner lite träd i trädgården och en gubbe som kan klättra upp i våra palmer och ta ner koksnöttern (ni vet ju hur det gick när Rickard gav det ett försök)

Ikväll ska vi äntligen åka till Hippo och äta en ordentlig köttabit. De har steak-night där på lördagar och vi glömmer bort det varje vecka.. men idag ska det bli av!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback