2 meter falukorv!


Utan att ens behöva tjata ville Jojjo följa med mig på volleybollen igår. Det var inte riktigt lika mycket ös på läktaren denna matchen som det var förra helgen. Hylte lyckades ändå kamma hem en seger med 3-1.
Matchens lirare blev Taylor Wilson (bilden) , en av de nya amerikanarna. Ica som sponsrade matchen hade fixat ett ganska roligt pris. Hann vann en specialbeställd 2 meter lång falukorv! haha.

Så imorgon kommer amerikanarna hem till oss för att käka äkta svensk falukorv! Killarna kommer antagligen spela rockband så jag antar att det blir jag som får ställa mig vid spisen och laga mat. Eftersom han tar med sig 2 meter falukorv ska jag nog slänga ihop lite olika rätter. Korvstroganoff, stekt falukorv och ungsbakad falukorv. kommer inte på så mycket annat man kan göra med den.

Nu ska jag iväg och jag nervöös. Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska bli mys ikväll! =)

2010-02-02 @ 13:20:48
Postat av: Anonym

UPPDATERA! I'm bored...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback