ÄNTLIGEN Helg!!!

Nu har jag äntligen intagit soffan och kan njuta av att få ta helg.
Har suttit som bänkad framför backhoppningen i en timme nu, inte för att jag är speciellt intressead av det utan mest för att jag inte ens orkat byta kanal.

Rickard kommer snart hem från träningen. Vi möttes bara som hastigast i dörren innan när jag kom hem från jobbet och han skulle iväg på träning.
Jag tror inte att vi har några som helst planer för kvällen utan det blir nog bara lite glass, mys i soffan och sen slockna innan jag hinner stänga ögonen.

Imorgon ska jag ta mig en ordentlig sovmorgon för att ladda upp inför kvällens madness på Mårtensson :)
Jag och Jojjo planerar att åka in till Halmstad runt middag för att hinna med en runda på staden innan det är dags för makeover! Jag ska nämligen in på Big Travel för att få lite hjälp med min kommande resa!!!  

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lever du???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback