dålig koll!

Idag gick jag upp en kvart tidigare än vanligt. Min plan var att jag skulle se lite mindre ut som ett krigsoffer när jag träder in på skolan (en av de andra lärararna frågade om jag hade blivit slagen i ansiktet en morgon förra veckan. Då är det på tiden att börja gör något åt saken!).
Så jag gick upp, käkade frulle + en apelsin för att få i mig lite vitaminer. Det borde ju hjälpa lite på traven åtminstone? 
Kommer in på kontoret och tittar på schemat. 13.40 börjar min första lektion! WHAT! Här står jag klockan 8.00. Ready to kick some ass.

Tyck synd om mig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, men vid sju blir lagom! Har lite ärenden jag skall fixa när jag kommer hem från jobbet. Men de blir väl inte mkt senare än sju?

Postat av: Anonym

honey! update!!! Jag är lite uttråkad!

2010-02-18 @ 13:22:48
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback