jag behöver en klädhängare!

Såhär ligger det till: mina föräldrar håller på att flytta från vårat hus till en lägenhet, därför har jag blivit tvungen att ta med mig alla mina saker hem till mig.
Som tur är har jag inte så himla mycket möbler att flytta. De möblerna jag hade på mitt rum, som jag ville behålla är redan här.
Det jag nu har kvar på mitt rum hemma är en garderob med en helvetets massa kläder. Det finns ingen chans att de får plats här nu. Våra fem garderober är redan fullsmockade och vi får inte plats med min garderob som jag har hemma. Istället har jag kommit på att jag ska köpa en klädhängare. Den tar nog inte jättemycket plats och då kan jag hänga upp alla mina klänningar, kjolar och byxor i den! Det kanske t.om ser lite fashion ut. hehe!

Så om någon ska till IKEA inom en snar framtid så hojta till! Då vill jag skicka med en liten beställning :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Känner mig dåligt uppdaterad. Lägenhet i Hylte eller?

2010-02-07 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback