TGIF

Friday night och jag sitter här hemma själv. Rickard är som vanligt på träning. Jag sysslesätter mig med att sjunga så högt jag bara kan till Taylor Swifts alla låtar.
Det var egentligen tänkt att vi skulle åka in till stan efter träningen och se Avatar. Men efter en fredag på Örnaskolan vill man helst bara stanna hemma i lugn och ro. Så Jojjo kommer hit för att försöka ta revansch i Buzz. hi hi!

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för Melodifestivalen att dra igång igen. Detta är verkligens årets höjdpunkt!!! Jag hade kunnat vara utan tv resten av livet.. bara jag hade fått se på Melodifestivalen!

Nåja, nu ska jag försöka göra någon nytta här hemma innan mitt finfina besök kommer :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Köpte schlagerbibeln innan idag så nu är jag verkligen laddad för imån!! jihoo, äntligen börjar det!! :D

2010-02-05 @ 21:07:33
Postat av: Sara

Svikare! Inte okej Julia..känner att "the gang" snart är i splittringsfasen när vi ses så sällan..Det hade ju varit tråkigt! Om du har en bra anledning så kan det kanske vara okej..Förresten, hur gick det med matlagningen?? :)

2010-02-06 @ 10:32:25
Postat av: Anonym

langtar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback