älskade despe!

God Lord!!! Här har jag suttit hemma i snart två timmar och längtat till Ricki kommer hem från jobbet så jag får lite sällskap.. och vad ser jag på internet nu? Tre sprillans nya Desperate Housewifes avsnitt!
Nu är det ju bara 1½ timme tills fanskapet kommer hem igen och på den tiden hinner jag nog bara se ett avsnitt!

Ja ja, när han kommer hem blir det också lite roligheter. Det är dags för mig att beställa lite sommarkläder :) Skulle vilja elda upp alla koftor o byxor och allt sånt som jag inte gillar. Ge mig ett par shorts och en tshirt så blir jag aldrig mer på dåligt humör. Just nu vill man beställa hur mycket som helst eftersom man är så himla trött på kylan. Ändå måste jag nog försöka hålla i slantarna för jag har storslagna planer på G för dem!

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback