8 Juli 2010

Sådär, nu har jag flängt runt och gjort lite nytta. Sitter just nu hemma hos mina föräldrar, de är ju som jag tidigare berättat i Thailand, så jag åker hit lite då och då för att kolla så min lillebror inte river lägenheten. Allt verar vara under kontroll här och min lilla Maja hade mat i sin skål. Hade det inte varit för att Rickard hade varit allergisk mot katter så hade hon fått bo hos oss istället.

Senare idag får jag finbesök utav Emilia. Det var säkert 2 måndader sedan vi träffades sist så jag gissar på att vi har mycket att ta igen! Jag har ännu inte bestämt vad för gott jag ska bjuda på men det lyckas jag nog klura ut innan hon anländer :)

Hoppas ni har en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback