Flytt!

Idag är det flyttdags för mig och Rickard. Vi ska bo inne i Halmstad de kommande två veckorna så halva förmiddagen kommer ägnas åt att packa.
Kläder ska packas, cyklar ska lastas på bilen och mina små fiskar ska självklart få följa med! Det kommer bli ett jäkla meck att flytta hela akvariet men jag kan ju inte lämna fiskarna hemma i två veckor.
Senare i höst då jag och Rickard ska flytta kommer vi inte ha möjlighet att ta med oss firrarna så min syster Jenny kommer få adoptera dem redan idag. Det blir för krångligt om jag ska ta med dem in till Halmstad idag, tillbaka hem sen.. och tillslut in till Halmstad igen. 
Nu är det dags för Rickard att vakna och eftersom han inte gör det av sig själv får jag hjälpa honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback