3 Juni 2010

Egentligen är jag på tok för trött för att skiva just nu, men man känner hela tiden att man har ett ansvar att uppdatera sin blogg. Vilket egentligen är ganska jobbig..

Idag har det som sagt inte hänt något speciellt. Dock hade jag och Lisa ett mycket trevligt samtal ute på verandan när tjejerna var i skolan. Vi satt ute i värmen och gick igenom allt som hänt de senaste två åren. Tiden bara rullade på och tillslut kom flickorna hem och då hade vi suttit där ute och babblat i 3 timmar!!!

Imorgon ska jag träffa Frida och Paul igen. Efter att Frida har jobbat klart så ska vi åka iväg på en fest till hennes kompis. Hennes vän, som är svensk, blir nämligen amerikansk medborgare imorgon så det är det vi ska fira. Tänk att få ha ett Green Card i USA och kunna stanna här hur mycket man vill. Det hade varit det ultimata!
Så jag kommer stanna hos Frida och Paul hela helgen vilket kommer bli skoj! Det blir antagligen ett besök till poolen och lite annat skoj som ska hinnas med.

På måndag får jag min hyrbil så då kan jag ge mig ut på lite äventyr. Ber till Gud att det finns en GPS i bilen för jag har noll koll på vägarna längre. Förr körde man runt här som en galning och nu hittar jag knappt till mataffären längre! Jag har försökt att minnas de viktigaste vägarna men det är inte mycket som kommer upp. Vägen till Tysons (shopping mallet) kommer jag förhoppningsvis ihåg dock!

Nu ska jag släcka ljuset och sova som en liten stock!

Kommentarer
Postat av: Jo

Dude jag är sååå avundsjuk! =)

Njut ! love

2010-06-04 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback