Antligen framme!

Dear Readers,

Det ar helt otroligt hur dalig jag ar pa engelska! Jag skams! Visst kunde jag ana att man hade tappat lite under de tva aren jag var hemma, men att jag ar varre an en sjuaring ar helt ofattbart! Helst vill jag bara sitta har pa mitt rum resten av tiden och inte prata med nagon! Det ar pinsamt hur dalig man har blivit!

Aven om jag antagligen ar samst pa engelska i hela USA just nu sa har jag faktiskt pratat lite med familjen!
Bill stod och vantade pa mig pa flygplatsen nar mitt plan kom in (45minuter sent!). Sedan blev det raka vagen hem dar resten av familjen vantade med skyltar och kramar!

Nar jag lamnade famlijen McGlon for tva ar sedan bodde de fortfarande i sitt hyr-hus. De holl namligen pa att renovera sitt egna hus, sa de hyrde ett annat hus under den tiden. En manad efter att jag akte hem till SVerige blev deras nya hus klart, sa jag hann tyvarr aldrig se det. Darfor var det extra skoj att fa komma tillbaka nu och se det (inte nu langre) nya huset!!!

Vi kakade thaimat och satt ute och pratade ett tag innan jag gick och la mig. Jag hade ju anda varit vaken i over 24timmar, sa valdigt social var jag tvarr inte.

Idag har jag i princip inte gjort nagonting. Jag sov sa lange jag bara kunde och nu har jag och Lisa suttit i soffan och forsokt ta igen allt som hant sedan jag akte. Eller, Lisa har forsokt ta igen och jag har mest sagt yeah!, okay, wow, I know. Om nagon vecka kanske jag slar pa stort och sager en hel mening!

Lisa berattade ocksa att hon och Bill har pratat om att hyra en bil till mig! Yes! Jag hoppas verkligen att det blir av for da blir det raka vagen till Tysons och ett stort hal i planboken!

Detta var allt just nu. Forhoppningsvis hittar Lisa losenordet till deras tradlosa internet och da kan jag anvanda min dator istallet.

Ha det bra alla dar hemma!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

till o med jag blir kass på engelska när jag varit i sverige över helgen haha! det tar ett par dagar sedan pratar du flytande igen ska du se!!! :) glöm inte hälsa från mig! har barnen blivit stora? ta bilder!!!!! pusss

Postat av: Jenny

Härligt att höra lite ifrån dig! Njut nu av tiden å ha riktigt skoj! PUSS

2010-06-02 @ 23:19:12
Postat av: Pappsen

Hejsan Jullan!

Kul att resan gick bra, trodde nog att det skulle bli lite tårar på Landvetter men det hade nog varit värre om mamma hade varit den som körde upp dig. Vet att du alltid skall hålla masken mot pappa, men en liten tår såg jag nog i ögonvrån och där var faktiskt stora i mina ögon när jag gick därifrån.

Spanien resan gick bra. Fick gjort allt som det var meningen att jag skulle göra där. Lita stressigt men jag visste ju det redan innan.

Nu är det BK som gäller imorgon och mamma packar ju som vanligt.

Bäst att hålla sig på avstånd, det blir ju ändå som hon vill till slut.

Bry dig inte så mycket om din engelska, tala bara om för dom att du pratar bättre engelska än vad dom pratar svenska. Jag brukar i alla fall känna mig lite bättre då.

Tänk positivt.

Sköt om dig så hörs vi snart av igen.

Vi åker vid 6 taget imon och kan väl höras av när vi har kommit till BK.

Många PUSSAR och KRAMAR från MAMMA och pappa.

2010-06-03 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback