Live from Philly

Hej alla Läsare!
Flyget till Philly har gått bra. Satt jämte en fransk tjej som antagligen var i samma ålder som mig. Vi sa max tre ord till varandra under hela resan med hon verkade trevlig, dock sov hon 90% av vägen.
Jag försökte sova så mycket det bara gick, vilket blev runt två timmar. Ska ju helst vara lite pigg ikväll när jag kommer fram! Lisa mailade och sa att vi ska beställa thaimat i min ära! Mums!
Det är lite oväder där ute så jag hoppas verkligen inte att det strular med flyget. I värsta fall får jag ta Kinesbussen ner till DC. Det väcker så ljuva minnen, eller hur Sandra?
Det är 2 timmar kvar tills flyget förhoppningsvis lyfter och nu sitter jag i gaten och pratar med Rickard på Skype. Hur smidigt är inte skype egentligen? Love it!
Vi hörs igen när jag är framme i DC!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kina bussen fy i helvete!!!!!!! jag har en stark känsla av att du inte kommer vilja åka hem till sverige sen! you belong in the states!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback