1 Mars

Jag lever!
Helgen var fullspäckad med roligheter och därför prioterade jag faktist inte att sitta framför dator och blogga och mitt inte så händelserika liv!

Jenny och Sara har varit hos mig och Rickard i helgen. Det har varit supermysigt med massa gid mat och lite för mycket godis! Vi har mest tagit det lugnt, kollat på OS och Melodifestivalen.
Igår var vi, och även Jojjo, och kollade på Rickards match. De förlorade tyvärr en riktigt spännande 5 setare mot Linköping.

Denna veckan jobbar jag för fullt på Elias Fries. Idag var jag hemma från jobbet vid nästan halv fem men då hade min lille Ricki stekt firrepinnar och gjort riktigt gräddigt mos till mig. Precis som jag vill ha det!
Jag är dock ledig på fredag och om jag inte minns helt fel kommer min vän tandläkar Johanna hit och hälsar på mig??

Detta var allt för mig just nu. Jag har visst lovat att kolla ett Prison Break avsnitt!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för i helgen! Hoppas på en repris snart igen :) Kramar

2010-03-03 @ 14:59:18
Postat av: Anonym

jag såg i några av dina gamla inlägg att du hade varit i london. hur var det där? och ska du dit igen?

hoppas du får en bra dag :)

2010-03-23 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback