16 mars

Det blev ingen resa bokad idag heller. Min kommande resa till USA behövs bokas lite mer komplicerat än vanligt, men det är en lång story som jag inte orkar dra. Istället har jag nu kommit fram till att jag skiter i att boka den på det sättet och gör det istället på mitt sätt. Det kommer bli toppen!

Vi hade ändå en trevlig dag inne i stan. Efter att jag hade varit inne på Big Travel åkte jag och Rickard för att hämta Jenny så att vi alla tre kunde käka lunch på stan. Hann även med en runda inne på MAXI innan vi blev tvugna att bege oss hemåt. Till min glädje köpte jag nya blommor till vardagsrummet. Jag lyckades döda de förra lättskötta blommorna genom att vattna ihjäl dem. Hur ska man kunna veta hur mycket vatten de ska ha egentligen? Jag klippte ner de förra i hopp om att de 'skulle ta sig', men det ser ju förjävligt ut. I varje fall, nu fick jag nya lättskötta 'blommor' som jag ska försöka hålla vid liv ett litet tag!

Nu ska jag städa upp här hemma lite och senare ikväll är det dags för match. En spännande match eftersom Örkelljunga bara behöver en vinst till för att ta sig till semifinal. Förlorar Hylte ikväll är säsongen över för deras del!


Kommentarer
Postat av: Jo

du var i Halmstad utan att säga hej...! Dåligt!

Och jag har lärt mig, att ju grönare blomman är desstu ( är de mitt egna ord?) mindre vatten.



Love

2010-03-16 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback