2 MARS

Ligger just nu i soffan och slökollar på Efterlyst. Jojjo lämnade mig precis efter att ha gjort mig lite sällskap. Rickard är som vanligt på träning men han borde komma hem runt tio.

Jag jobbar bara imorgon med och sen kan jag förhoppningsvis ta långhelg! Helgen ser ganska fullspäckad ut så det vore skönt att ha fredagen ledig. På fredag kväll kommer Nathan till Sverige. Denna kanadensiska människa som spelade för Hylte Volley förra säsongen och nu är proffs i Tyskland har lyckats hitta en ledig helg, självklart kommer han till Sverige då. Så honom ska vi förhoppningsvis träffa på fredag kväll.
På lördag är det som tidigare nämnt dags för Luddes 25års fest. Måtte bara min klänning komma innan dess. Och gör den det så måtte den bara passa. Annars kommer jag att befinna mig i lite smått panik!

Beroende på söndags tillstånd kan jag inte riktigt planera den dagen. Rickard och resten av laget spelar den första kvartsfinalen mot Örkelljunga i Örkelljunga och denna skulle jag gärna åka och se på. Dock borde jag nog inte befinna mig bakom ratten på söndag så jag ska se om någon annan hade tänkt åka neråt för att se matchen.
Annars sysselsäter jag mig antagligen med några bra filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback