20 mars


Är det inte härligt med lördag? Jo, och det firades med nygräddade pannkakor a´la Julia. När jag tänker efter har jag nog aldrig gjort pannkakor innan men jag lyckades riktigt bra.
Våran nattagäst Jenny och jag fick äa frukost på tuman hand eftersom Rickard åkte och jobbade i morse. Dock har jag sparat ca 30st pannkakor (okej, jag gjorde visst inte att det skulle bli så många!) till honom så han ocså kan få njuta av min delikatess!

Igår efter jobbet var vi hemma hos mamma & pappa på middag. Sedan avslutades kvällen framför 'så ska det låta' hos Johanna.

Idag är planen att vi ska åka en runda till Gekås. Vad jag vet så behöver vi inget speciellt, men oftast när det känns så handlar man som mest.
Ikväll därimot måste jag sätta igång med min Au Pair presentation. Det finns så otroligt mycket att berätta om men det är svårt att skriva ner, det kommer bara av sig själv.
Min plan är att punkta upp lite saker och sen bara berätta det som kommer..

Ja ja, nu är det dags att ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback