5 MARS

Jag fick inget samtal om att jobba i morse. (vilket jag ändå inte hade kunnat) Skönt! Istället verkade min vän Jojjo tycka att jag skulle masa mig upp klockan 7, genom att väcka mig med ett sms. Tur för henne att det var någon viktigt hon skrev om!

Jag hade nästan glömt bort att tandläkar Johanna skulle komma till mig idag. Vi har knappt setts sedan vi tog studenten för 3½ år sedan? eller är det två ½ år sedan vi tog studenten? Det måste väl ändå vara 3½ år sedan?
Eftersom jag åkte till us and a samma sommar som vi slutade skolan och när jag sedan kom hem igen var hon någonstans i Österrike tror jag. NU är det i vilket fall på tiden att vi träffas igen!

Enligt posten befinner min klänning sig i Göteborg just nu. Då borde den komma till mig idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt... jag trodde du skulle jobba. Och skulle du inte jobba trodde jag inte att du skulle vakna av en sms-signal ;) Var helt säker på att du jobbade eftersom du svara så fort!

Postat av: Anonym

jag har läst din blogg ett tag nu, den är superbra ;)

2010-03-23 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback