15 mars

 homJag och Jenny har verkligen haft en toppenhelg uppe i Uppsala.
Melodifestivalens genrep i lördags var toppen! Det var precis samma som den riktiga finalen senare på kvällen, exakt samma repliker och allt. Den enda skillnaden var att artisterna uppträdde helt osminkade. Salem såg ut som ett spöke med stora påsar under ögonen. Jesscia Andersson var lika vacker med som utan smink.
Något som däremot var MYCKET bättre live än vad man uppfattat på tv är Peter Jöback. Holy God vilken röst! Det var otroligt mäktigt att lyssna på honom.

Efter genrepet åkte vi hemåt, lagade god mat och kollade på Melodifestivalfinalen. Jag hoppades in i det sista att inte Anna skulle vinna men det hjälpte inte. Fast egentligen, vem som helst utom Anderas Johnson eller Pernilla Wahlgren!

Igår blev det i princip en stäckkörning från Uppsala ner till Örkelljung för att hinna se Rickards match. Tyvärr förlorade Hylte med 3-1. Tyvärr två så hoppade Matt Cerans hälsena ur och gjorde sitautionen ännu mer knivig för Hyltegossarna.

Idag var det dags att jobba igen. Hela eftermiddagen spenderade jag i telefon med United Airlines i USA för att försöka boka min kommande resa. Tillslut blev jag så förbannad på deras anställda som BARA talat indiengelska, vilket man inte förstår ett jota av! Jag sa nog oh, im sorry, what did you say? tusen gånger!!!
Det hela slutade med att jag skrev i att boka resan.
Därför åker jag och Ricki in till Halmstad imorgon istället för att boka resan genom människor man förstår!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en underbart härlig helg!! <3

2010-03-16 @ 10:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback