Ny klocka!

Min glada dag som började igår har fortsatt och håller fortfarande i sig! Jag kan inte sätta fingret på varför jag helt plötsligt börjat känna mig så himla lycklig. Kanske är det våren som börjar komma? Eller att Rickards volleyboll är slut så vi äntligen får lite tid tillsammans? Eller är det för att jag börjar umgås mer med min syster? Det beror säkert på många saker med vad som är den största orsaken bryr jag mig inte om, bara jag fortsätter vara glad :)

Idag gjorde jag min första beställning från BlondinBellas hemsida
Bellme. Denna vita klocka kommer snart ramla ner i min postlåda! Jag har funderat ett tag på att köpa en sånhär och nu när den var så billig kunde jag inte låta bli! Den kommer vara snygg till sommaren. Brunbränd, jeansshorts och linne! Längtar ;)


Kommentarer
Postat av: Kallekaninenkanin

Julia... Den passar garanterat perfekt till dig, med tanke på att du kan bli brun med... Bra köp ;)

Postat av: Anonym

häv

2010-03-25 @ 20:19:11
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback