Country road, take him home!



Rickard ringde precis och berättade att de åkt ur turneringen. Tråkigt att de åkt ur men roligt att han kommer hem tidigare än planerat! Kollade precis upp tågtider åt dem och förhoppningsvis hinner de med 13.27 tåget hem. Jag har inte riktigt förstått vad det är för turnering han är iväg på, men jag tror att det är som volleybollens äggaspel. Eftersom Rickard och de andra i hans lag spelar i elitserien har de fått börja varje match med att ligga under med 12-2. Segt!
Skit samma, de har åkt ur och är snart påväg hem. Det ska firas och därför har jag lagt till ännu en syssla på dagens lista - jag ska baka en kaka! Närmare bestämt blir det en drömrulltårta.. eller mumsmums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback