Måndag

Ikväll var vi hemma hos mamma & pappa. Rickards skalle blev skalperad och jag åkte mest dit för att de bjöd på spagetti med köttfärssås. Resten av kvällen har jag suttit framför min sprillans nya Macbook Pro! Jag är så impad över alla häftiga saker man kan göra. 

Imorgon efter jobbet kommer både Millan och Hampus hit för att grilla och umgås. Det ska bli riktigt trevligt och jag ska försäka rota fram någon bra film vi kan kolla på.

På onsdag åker vi äntligen till Uppsala för att hälsa på Rickards familj. Vi ska stanna där till söndag, då vi flyger hem igen. Det ska bli så himla skoj att komma upp dit igen! Både Rickards föräldrar och hans syster Sofia är superhärliga så jag ser verkligen fram emot att ha en långweekend ihop med dem.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback