Söndag

Helgen är påväg mot sitt slut men jag ska försöka ta vara på denna sista dag så gott det går. Jag ligger fortfarande i sängen så en bra idé vore att kliva upp och sätta igång. Hade tänkt byta vatten hos våra fiskar. Åka hem så mamma kan göra något med mitt hår. Hmm, det var bara det jag hade i tankarna så jag får försöka komma på ytterligare några sysslor!

I fredags blev min egna myskväll inte så ensam. Kim ringde mig senare på kvällen och undrade om jag ville komma bort till henne. Det var riktigt längesedan bara jag och Kim träffades så vi hade mycket att ta igen!

Igår åkte jag, mamma och pappa in till stan. Det blev en rikitgt mysig kväll hemma hos Jenny. Medans mamma och pappa hälsade på paret Fröjdlund fixade jag och Jenny kvällens måltid. Framåt midnatt hade vi hunnit med att äta, se drott förlora SM-finalen, se filmen 'he's not that into you' och lite annat därimellan!

Dags att ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback