besviken!

Nu är jag lite besviken på käkkirurgen i Halmstad. Det är en lång story men jag ska försöka dra det kort.
Kommer ni ihåg att jag opererade min haka för över ett år sedan? Efter operationen var det meningen att jag skulle komma på återbesök efter ett år, alltså i februari. När jag i februari inte hade fått någon kallelse ringde jag själv till sjukhuset och frågade efter en tid. Då sa kvinnan i luren att jag skulle vänta mars ut, om jag inte hade fått något brev inom den tiden skulle jag ringa igen.
När mars hade passerat ringde jag tillbaka. Jag fick då tid hos min tandläkare den 14 Maj. Tyvärr var det samma helg som jag och Rickards skulle till Uppsala så jag fick ringa och avboka den tiden. Problemet då var att min tandläkare har börjar forska, så han jobbar bara med patienter på fredagar, därför är det ganska svårt att få in en tid hos honom. Jag sa då till kvinnan i luren att jag ska vara i USA från 1-24 juni, så hon inte bokar in mig då. Samt att jag inte vill komma till någon annan tandläkare. Min tandläkare har gjort både min käkoperation och hakoperation och därför vill jag självklart att just han följer upp mig.
Så varför är jag då arg? Jo, idag fick jag post från käkkirurgen. Där stod det att jag missat min tid den 14 Maj, (vilket jag inte gjort eftersom jag ringde och avbokade den) att jag fått ny tid den 21 juni (självklart när jag är i USA) och att jag ska träffa en helt annan snubbe än min tandläkare!!!
Då ringde jag tillbaka och sa några väl valda ord.. okej, nu kryddade jag storyn lite, jag var ganska trevlig i telefonen. Dock förklarade jag vad som gått snett och hur jag ville lösa situationen. Och när fick jag ny tid? Den 24 Augusti! Skärpning! Ett halvår efter att jag egentligen skulle varit där!
Sorry att all text sitter ihop men jag lyckas inte få mellanrum på raderna med min nya dator. Sandra, hur gör man? Det räcker ju inte att man trycker på 'byt rad' knappen?!

Kommentarer
Postat av: Jag

stackars dig :(

Postat av: Anonym

va konsigt!! min funkar som vanligt... googla de eller ring gå in till apple butiken i stan, de är jätte trevliga där!

2010-05-22 @ 21:34:30
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback