dags för min första intervju imorgon

Kommer ni ihåg att jag tidigare berättat att jag ska göra intervjuer åt förmedlingen som jag åkte till USA med? Min arbetsuppgift är att intervjua de tjejer i i mitt område som ska åka till USA som Au Pair, då ska jag göra ett personlighetstest med dem, prata engelska i en liten stund för att se vilken nivå de ligger på och mest bara prata om hur det är att vara Au Pair.
Idag fick jag ett samtal från huvudkontoret som berättade att de hade en tjej som var helt klar med sin ansökan och redo för intervju. Så jag ringde upp tjejen och bestämde träff med henne i morgon klockan 14 i Gislaved.
Det ska bli spännande men jag var ju själv på en intervju när jag skulle åka till USA så jag får försöka minnas hur det gick till och göra likadant!

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: JO

Lycka till! de kommer gå galant.!

2010-05-25 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback