första intervjun är avklarad!

Idag hade jag min allra första Au Pair intervju och jag var supernervös. Både mamma, pappa och Jenny ringde mig när jag satt i bilen påväg till Gislaved och önskade mig lycka till. He he! Gulligt av dem men det är ju framförallt tjejen jag intervjuade som behöver ett lycka till. Jag är ju endast där för att se om hon är lämplig att åka som Au Pair eller ej.

Vi träffades på ett fik och hade en riktigt trevlig stund tillsammans. Hela intervjun tog 2 timmar och det kändes som att jag babblade 90% av tiden. Jag hoppas hon fick ett bra intryck om hur det är vara Au Pair och att alla hennes frågor blev besvarade. Hon var en jättetrevlig tjej och jag hoppas att hon får ett underbart år i USA. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar vår tid i us!!!!!!!! tack för presse tipsen... men jag är jävligt höjdrädd o ponken blir aldrig bra på bild hahaha...

2010-05-26 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback